Monday, February 28, 2011

Salam dari saya...


Baru-baru ni aku pergi ke dungun atas urusan lain. Then sambil tu jalan la kat teluk lipat sajer amik angin pantai..sekali tengok ramai plak orang dok mancing kt situ boleh kate beratus orang gak la.

Rupanya ader pertandingan mancing..boleh la layan cuci mater tengok ikan jap. Ni yang pertama dibuat setelah musim monsoon berakhir..Best gak tengok orang surfcasting ni..Ader yang wat naik Ikan pari 10kg kat situ yang dapat 1st prize(RM20k)..memang best la orang yang dapat ikan tuh..aku tengok jer la paling besar aku pernah dapat pun dalam 4kg lebih je ikan pari..masak kari memang best hehe..

Nanti kalu ader masa pun nak gi surfcasting gak yehaa..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share Kalau Suka

Facebook Twitter