Monday, April 4, 2011

Pengacara dan Pemenang ABPBH 2010 Zizan

Saya pasti korang sume dah tau siapa yang menang Anugerah Bintang Paling Popular 2010 iaitu Shaheizy Sam x sangka ramai betul yang undi der ni termasuk lah mak beliau sendiri haha boleh gak camtu yer..Nasib baik Dato Siti Dah mengundur diri..siap ucap terima kasih kat Dato Siti ag tuh.



Tapi bagi saya yang betul2 menghidupkan suasana semalam adalah pengacara dan juga salah seorang pengacara dan pemenang ABPBH 2010 iaitu Zizan yang menang Artis Lelaki Komedi Paling Popular..Bersama dengan raja azura dan s.shahira memang kecoh dan lawak la haha..Zizan nampak cam terkejut bila menang anugerah tu..ingatkan dier nak buat lawak masa ucapan tu tapi serius la pulak heehe sampai kena kutuk ngan shahira



Yang Last sekali pun gempak gak haha dan lagi tu Usop Wilcha ngan Abi buat kecoh..memang hantu kak limah balik ABPBH tul la hehe setuju tak?saper setuju angkat tangan cam sayer(tangan ala penari kebudayaan)..nasib baik tak dibakor nyer stage tuh..

Memang hantu kak limah ni jadi fenomena gak la kan kat Malaysia ni..

Walau apa pun..Setiap orang yang berusaha tu pasti dapat hasilnya xkira dalam aper jua bidang yang kita buat


P/s: Pendapat peribadi saye:Persembahan pembukaan nampak ader kelainan tapi agak hambar..sebab kurang tenaga...Zizan ader peluang jadi Artis Paling Popular pada masa akan datang..keep it up

2 comments:

suka performance anuar zain.. hehe.. sy wat entry usop wilcha gak hari nie.. sokong usop..

haha memang dorang ni kecoh tul sibok jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share Kalau Suka

Facebook Twitter