Wednesday, April 6, 2011

Video Maharaja Lawak Jozan Minggu 1


Masih duk cakap lagi pasal ABPBH 2010? ha xperla kalu macam tu sambil2 duk sembang ag pasal tu meh kita layan video zizan ni dalam rancangan maharaja lawak minggu yang pertama..Ini adelah video maharaja lawak jozan (Johan & Zizan) minggu yang pertama..









Michael Bay tawar zizan berlakon dalam Transformers 4?hahah 

Hhaha teruk gak kena komen ngan mamat khalid ni..mungkin sebab juri ni terlalu mengharapkan lawak yang tahap maharaja tu dari diorang ni..tapi bagi mufami xlah teruk sangat janji penonton gelak dan terhibur kan..yela kalau dibandingkan dengan peserta lain Jozan adalah antara peserta yang dijangka menggugat kedudukan peserta yang lain..aper2pun harap diorang akan buat yang lagi baik dalam rancangan untuk minggu akan datang..

p/s: Ader ke orang buat ringtone lagu Goyang2 Goyang kepala Goyang2..hahah

Download Video Ni 
File ni dalam format flv so guna player yang boleh main file ni..

5 comments:

First tq byk2 sbb follow blog sy. Dah follow bro mufami balik. Hehe. Bg aku la Jozan mmg terbaik. Diorng ant pelapis pelawak yg bleh gantikan tmpt otai2 pelawak yg ada skang ni. Insyaallah. Mlm tu, aku rasa dah ok sgt dah lwk nya. Ala, mamat khalid tu segala benda x puas ati. Bersyukur la filem kak limah dia naik pun sbb ad johan tu ha tolong skit2. Haha.. Aku pun duk tunggu ringtone goyang kepala tu. Kalo ad, mmg aku download la.. hehe

haha yela lawak generasi baru lebih kreatifkan tapi kalu xder yang lama xder yang baru..lagu goyang kepala tu rasenyer dah lama..

umah aku tkde astro, ahaha, thx for share this video, aku tgok die best je, huhu

best jer aku bantai gelek jgk la...

hope diorang akan lagi best pasni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogged.my

Share Kalau Suka

Facebook Twitter